Search
Close this search box.
توصيل الطلبات عن طريق وصفة مش لازم تكون كلها جاية من تطبيق وصفة للمستخدم، انت ممكن تستفاد من الخدمة، دي حتى لو طلب العميل جالك بأي طريقة أو وسيلة اخرى.
توصيل الطلبات عن طريق وصفة مش لازم تكون كلها جاية من تطبيق وصفة للمستخدم، انت ممكن تستفاد من الخدمة، دي حتى لو طلب العميل جالك بأي طريقة أو وسيلة اخرى.
توصيل الطلبات

قم بإستدعاء أحد شركاء وصفة المستقلين لـ توصيل الطلبات، بغض النظر عن طريقة حصولك على طلب العميل.

توصيل الطلبات لـ شريحة من العملاء لسه طلباتهم تتم عن طريق الاتصال بالهاتف الأرضي، او بدون استخدام تطبيقات الهاتف الذكية، مهمة بالنسبة لنا كما هي مهمة بالنسبة لك.

حتى لو طلبات العملاء وصلتك عن طريق تطبيقات ذكية اخرى انت مشترك فيها، لكن معندكش خدمة توصيل، او هما مش موفرين ليك خدمة توصيل، فتقدر ببساطة تقدر توصل طلباتهم عن طريقنا.

احنا في وصفة بنقدملك خدمة وصفة بوكس، من خلالها تقدر انك تطلب منها شريك توصيل مستقل، علشان يوصل الطلب للعميل، بغض النظر عن طريقته المسخدمة في انه يطلب منك طلباته.

وصفة بوكس عبارة عن استدعاء لشريك توصيل، انت والعميل موجودين في منطقته، علشان يستلم ويوصل طلب العميل لمكانه، كل الي مطلوب منك انك تستقبل طلب العميل بأي طريقة، غير استلامها عن طريق تطبيق وصفة، وبعدين تستخدم خدمة وصف بوكس، لان من خلالها تقدر تستدعي شريك التوصيل، الي بدوره حيستقبل طلبك إلي حيوصله، ويبدأ رحلة استلام الطلبات من مكانك، وبدوره يوصلها لمكان العميل.

الخدمة دي ستساعدك في توصيل طلبات العملاء، الي طلباتهم طلبوها بأي وسيلة تانية، غير استخدامهم تطبيق وصفة، حتى لو معندكش شركاء توصيل تابعين ليك.

بمعنى اخر لو معندكش شركاء توصيل تابعين ليك، ويتواجد في منطقتك شركاء توصيل مستقلين متاحين تابعين لوصفة، ساعتها حتقدر تستدعيهم لـ توصيل طلبات عملائك.

يمكنك الإستفادة من خدمة وصفة بوكس من داخل تطبيق وصفة لمقدمي الخدمات، يمكنك تحديد مكان العميل، وبيانات التواصل الخاصة به، وبيانات وقيمة طلبه، وبعدها قم بإستدعاء شريك وصفة لـ توصيل الطلبات، وصفة بدورها حترسل طلبك إلى أقرب شريك توصيل متاح متواجد في منطقة يقع فيها مكانك ومكان العميل.

تقدر تحدد نوع وسيلة التوصيل المستخدمة (في حالة تواجد أكتر من وسيلة توصيل متاحة في المنطقة)، وبدورها وصفة حتظهرلك الوقت المتوقع للتوصيل، ومصاريف التوصيل التي سوف يتم تحصيلها من العميل، والتي في هذه الحالة سيتم تحصيلها مع قيمة الطلبات كاش من العميل.

وصفة إكسبريس، هم شركاء توصيل لإجراء عمليات الإستلام والتوصيل عند الطلب.

يهمنا نعرف رآيك

Search

أخبار متعلقة

أكلة بيتي
المستخدمين

أكل بيتي

تطبيق وصفة يساعدك في طلب أكل بيتي نضيف ومضمون ونفسك فيه، مع عروض أسعار مختلفة، ويوصلك لحد مكانك، أو تستلمه بنفسك من شيفات وصفة ببساطة.

إعرف أكتر »

إعرف أكتر