Search
Close this search box.

تطبيق
لمقدمي الخدمات

نمنحك الفرصة لتحقيق المزيد من الدخل. والتنافسية الشفافة في عرض السعر المقدم منك ومن غيرك لطلبات العملاء، وذلك داخل وخارج حدودك.

تطبيق وصفة لمقدمي الخدمات

إنطلق لعالم التجارة الإلكترونية

تطبيق وصفة لمقدمي الخدمات، وتوصيل الطلبات

مش محتاج تفتح مشروعك في مكان لقطة علشان تزود أرباحك، وصفة ببساطة حتبعتلك طلبات العملاء في محيط مدى توصيلك للطلبات، وكل الي مطلوب منك انك تشوف الطلب وتقبله وتعد عرض سعر لطلبات العميل بأسعار تنافسية وتبعته للعميل، لو كان عرض السعر مناسب للعميل حيقبله وساعتها توصلهوله أو إحنا نوصلهوله أو هو حيجي عندك يستلمه بنفسه.

إنما لو العميل رفض عرض السعر بتاعك فإنت برضه في الحالة دي كسبان  لأنك حتعرف سبب الرفض وساعتها حتحسن من عمليات البيع الخاصة بيك وتعرف ايه القصور الي عندك وتعالجها أو تطور منها، وكمان حتكسب إن في عميل عرف نشاطك وبتقدم ايه بغض النظر انت فاتح فين.

فكرة !
وصفة آب

لو العميل محتاج طلب او صنف معين بينزل يدور عليه في كذا محل ويسآل البايع عن توافر المنتج. لو ملقهوش بيروح محل تاني من نفس التصنيف الخاص بالمنتج الي بيدور عليه ويسأل البايع. العميل ممكن يفضل على كده فترة انه يفضل يلف على كذا محل يسأل ويدور، وممكن يكون المنتج الي بيدور عليه عندك، بس العميل مايعرفش مكانك، ولا جه في باله ان المنتج الي بيدور عليه ومش لاقيه موجود عندك.

العميل في وصفة بناء على المنتج بيحدد تصنيف مقدم الخدمة، ويبدأ في تجهيز طلباته ويبعتها. وصفة حتبعت طلب العميل لأقرب خمسه من مقدمي الخدمات المتاحين من نفس التصنيف تسأله عندك المنتح ده؟، لو طلبات العميل متاحة عند مقدم الخدمة حيقبل الطلب ويحط سعره ويبعته للعميل. في حالة عدم توافر المنتجات عند كل مقدمي الخدمات، وصفة حتبعت الطلب لتاني اقرب خمسة من مقدمي الخدمات من نفس التصنيف تسألهم عن تواجد المنتج. الإجراء ده بيتم إلى أن يقبل العميل على الاقل عرض سعر واحد، أو لا يتوافر مقدمي خدمات آخرين.

حنحل مشاكلك !

ليه تشترك في وصفة
لمقدمي الخدمات؟

عندك مشروع
العملاء في نطاق توصيلك للطلبات او موجودين في نفس المحافظة بتاعتك يقدرو يطلبو منك طلبات، وعليك انك تسعرها، وتستنى موافقتهم على عرض السعر، في حالة موافقتهم، حتجهز الطلبات وتحدد موظف التوصيل الي حيوصلها.
شركاء التوصيل
شركاء التوصيل عندنا محددين بمناطق على جوجل ماب، تقدر انك تبعت طلبات العملاء ليهم للتوصيل، دون الحاجة لتعيين موظفين توصيل لتوصيل الطلبات القادمة من تطبيق وصفة، أو حتى طلبات عملائك المطلوبة بطرق أخرى.
المزيد
عروض الأسعار
أسعار منتجاتك متغيرة، لذلك كل مرة تستلم فيها طلب من خلال تطبيق وصفة ليك حرية التصرف في تسعير طلبات العميل، وعليك ان تعلم انه في نفس التوقيت يوجد مقدم خدمات اخر يقوم بتسعير طلبات العميل ايضا.
المزيد
سلاسل
عملاء تطبيق وصفة يقدرو يختارو علامتك التجارية، وطلب عرض سعر تحديدا منها، لكن في حالة عدم تعاملك مع الطلب، او قمت برفضه، سوف يتم تحويل طلب العميل الي الفرع الاخر المتاح من ضمن سلاسل علامتك التجارية.
المزيد
Previous slide
Next slide

نزل التطبيق !
وإشترك في وصفة لمقدمي الخدمات

نحن نفتخر بتقديم خدمات إلكترونية تساعد مقدمي الخدمات للوصول لأعلى درجات الإحترافية في تقديم خدمات توصيل الطلبات من خلال تطبيق مصري سهل وبسيط

إتصل بينا

رسالتك تهمنا
عن وصفة لمقدمي الخدمات.

يسعدنا تلقى إستفساراتك  على مدار الساعة عن كل ما يتعلق بتطبيق وصفة لمقدمي الخدمات. سيقوم أحد من أعضاء فريق وصفة بالرد عليك في أقرب وقت ممكن، أو الإتصال بك. 

إعرف أكتر

وصفة لتوصيل الطلبات

لا تفوت إشتراكك الآن كمقدم خدمة