Search
Close this search box.
في الغالب موظفين التوصيل عندك مابتبقاش عارف تفاصيل الأوردر الي معاهم، أو حيوصلوه فين. ساعتها ممكن تتصل بكل واحد فيهم علشان تعرف كل المعلومات دي. لكن مع وصفة الإجابات دي حتكون كلها عندك بضغطة زر.
في الغالب موظفين التوصيل عندك مابتبقاش عارف تفاصيل الأوردر الي معاهم، أو حيوصلوه فين. ساعتها ممكن تتصل بكل واحد فيهم علشان تعرف كل المعلومات دي. لكن مع وصفة الإجابات دي حتكون كلها عندك بضغطة زر.
إدارة موظفين التوصيل

موظفين التوصيل بتوعك ضفهم في حسابك، وإبدأ في تعيين طلبات توصيل ليهم، وإعرف أماكنهم، أو مين معاه أوردر دلوقتي.

وصفة تعتمد في توصيل طلبات عملائك على موظفين التوصيل التابعين لك، بالإضافة إلى شركاء التوصيل المستقلين التابعين لوصفة، لذلك وصفة تتيح لك توصيل طلبات العملاء من خلال موظفي التوصيل التابعين لنشاطك.

من خلال تطبيق وصفة لمقدمي الخدمات، تقدر تضيف نوعين من شركاء التوصيل لاستدعائهم في توصيل طلبات العملاء وهم:

شركاء توصيل “أوفلاين” بدون إنترنت:

أوفلاين: هم موظفين توصيل تابعين لك وظيفتهم توصيل طلبات خاصة بنشاطك لعملائك، ولا يملكون انترنت على هواتفهم الذكية للدخول على تطبيق وصفة اكسبريس، لكن تقدر تنشأ حسابات لهم لتستخدمها في عملية تعيين طلبات توصيل، وذلك ليقوموا بتوصيلها بنفسهم، لكن ادارتها تتم بواسطتك.

شركاء توصيل “أونلاين” مع إنترنت:

أونلاين: هم موظفين توصيل تابعين لك وظيفتهم توصيل طلبات خاصة بنشاطك لعملائك، وعندهم انترنت على هواتفهم الذكية للدخول على تطبيق وصفة اكسبريس من خلال حسابات يتم إنشائها عن طريقك، وذلك ليكونو جاهزين لاستقبال طلبات التوصيل الخاصة بك فقط التي تقوم بتعينها لهم، وهم المسؤولين عن ادارة توصيل الطلب للعملاء.

من خلال هذه الخدمة تقدر تدير موظفي التوصيل التابعين لك، تقدر تحدد وتعين موظف التوصيل المناسب لعملية التوصيل، وتقدر تعرف كل معلومات طلبية التوصيل الموجودة مع موظف التوصيل، ومكانه، وبيانات العميل، والوقت المتوقع للتوصيل.

وصفة بتقدملك مجموعة من الخدمات الي تقدر بيها تدير نشاطك وخصوصا في خدمات التوصيل، المجموعة دي بتحل مشاكل الواقع إلي بيقوم عليه نشاطك في خدمات التوصيل والمشاكل دي ممكن تكون:

  • إنك عندك موظفين توصيل، لكن مش عارف تعرف تحركاتهم وقت مواعيد العمل الرسمية الخاصة بنشاطك.
  • موظفين التوصيل حاليا بيوصلو طلب، لكن نسيت لمين التوصيل ده بيتم وفي اي شارع او منطقة.
  • عندك طلب محتاج توصله، بس مش عارف تختار أنسب واحد يوصله من موظفين التوصيل بتوعك.
  • معندكش موظفين توصيل، أو معندكش وقت إنك تعين وتقابل موظفين توصيل جدد.

وصفة مش بتحل مشاكل العملاء بس، لكن كمان بتحل مشاكل مقدمي الخدمات، وخصوصا مشاكلهم في الخدمات اللوجستية، المتعلقة بـ موظفين التوصيل.

يهمنا نعرف رآيك

Search

أخبار متعلقة

أكلة بيتي
المستخدمين

أكل بيتي

تطبيق وصفة يساعدك في طلب أكل بيتي نضيف ومضمون ونفسك فيه، مع عروض أسعار مختلفة، ويوصلك لحد مكانك، أو تستلمه بنفسك من شيفات وصفة ببساطة.

إعرف أكتر »

إعرف أكتر